Pages

donderdag 22 augustus 2013

A year with me in pictures #4

Hee,

Vandaag is het donderdag en alweer de vierde editie van a year with me in pictures :)
Ik vind het erg leuk om dit te doen, maar het is wel moeilijk om steeds verschillende dingen te doen...

Ik had vandaag school van half negen tot tien over drie, net zoals de afgelopen twee dagen.
Ik had Scheikunde, Biologie, Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Duits & Economie :) Ook in de opgenoemde volgorde. Bij scheikunde heb ik lijm gemaakt en uitgetest. Of de dingen blijven plakken weet ik dinsdag pas, maar dat komt vast goed. En vandaag had ik voor het eerst Economie en ik vond het erg leuk, ik heb ook erg veel zin in de volgende les Economie :)

Dit was het alweer voor today...

 Dit zijn de foto's van vandaag:
Ciao xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten