Pages

woensdag 21 augustus 2013

A year with me in pictures #3

Hee,

Ik ben vandaag een beetje later als normaal... Maar ik heb weer huiswerk... :c

Vandaag was mn derde dag op school deze week en het gaat heel goed, alleen heb volgende week donderdag al wel een SO Scheikunde... Maar dat is een makkelijk SO'tje waarbij ik makkelijk een 10 kan halen :) Dat is dus punten scoren!

Verder heeft een klasgenoot van mij getrakteerd op cakejes, want onze leraar natuurkunde was gisteren jarig :) Ik had school van half 9 tot 15.10 uur. Inclusief een blokuur duits en tio (nederlandse verhalen schrijven).
Met tio heb ik een tekst geschreven van meer dan 500 woorden #trotsop

Buiten school gaat het erg goed met me :) Ik heb nauwelijks nog last van mn oor en zit weer een beetje lekker in mn vel. Dat komt ook vooral denk ik om dat ik weer mn oude vertrouwde ritme terug heb, en dat vind ik altijd erg fijn :)

Dat is wel zo'n beetje mn samenvatting van vandaag :)

Dit is de foto van vandaag:
I hope to see you guys later xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten