Pages

donderdag 1 mei 2014

A year with me in pictures #9

Hee,

Hier ben ik weer. Ik schaam me er echt voor dat ik iedere keer beloof echt meer te gaan bloggen en het iedere keer niet doe...  Ik ga het echt gewoon inplannen naast mijn huiswerk en alles wat ik moet leren. Dan weet ik zeker dat ik het ook echt doe.

Verder gaat het wel goed met me,
Het gaat redelijk op school en ik zit lekker in mn vel. Ik ben vaak aan het dansen en aan het tekenen. En dat zijn dingen die ik erg leuk vind om te doen. Met katheteriseren gaat het nog steeds niet goed, ik moet er echt ff voor gaan. Anders komt  het er niet van, en vooral niet uitstellen. Maar ja, uitstellen is natuurlijk wel makkelijk... Maar niet wat goed voor mn gezondheid is, en daarom moet ik er wat aan doen.

Morgen ga ik gezellig met mn moeder, mn vader, mn broertje en mn zusje een weekendje naar Slagharen. Ik heb er superveel zin in! En zondag is de ambassadeursdag van Stichting Opkikker in Slagharen. Dat wordt dus een gezellig weekend.
Maandag moet ik naar Utrecht voor controle bij Dr. Lilien. Ik zal dan nog even een update schrijven over hoe het daar ging :)

Vandaag heb ik mijn spullen gepakt voor het weekend en heel veel bezig geweest met foto's maken, en bloggen. Niet alleen voor dit artikel, maar ook voor een andere blog die ik met iemand samen doe.

Dit is een kleine update,
Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden. Maandag dus meer nieuws over het ziekenhuis en een uitgebreid verslag van het weekend in Slagharen.

En hier natuurlijk de foto's:


Jullie ook alvast een fijn weekend!

xx Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten