Pages

maandag 25 november 2013

A year with me in pictures #7

Hee,

Hier ben ik weer. Ik had me voor genomen minstens om de dag te schrijven, maar ik ben het een soort van vergeten...

Maar ik ben terug :)

Het gaat best goed met me, haal redelijk goede punten op school en heb nu een best rustige week op school. Dus ook wat meer vrije tijd...

Met katheteriseren gaat het nog niet goed en ik heb nog steeds de pest in medicijnen innemen al neem ik ze na lang zeuren wel in... Maar ja, dat zeuren moet niet hoeven natuurlijk. Daar moet ik dus aan werken. Het probleem bij katheteriseren zit hem niet zo zeer in het vergeten of aan de tijd denken, maar het probleem zit hem in de daadwerkelijke uitvoering... Maar wat me dan precies tegenhoud kan ik niet achterhalen. Aan het uitvoeren en het innemen van mijn medicijnen werk ik aan samen met mijn psychologe. En die zie ik weer 3 december.

Afgelopen maandag ben ik ook weer naar de nefroloog gegaan en dat was een erg positief gesprek. Want mijn bloeddruk was goed en dus hoef ik minder medicijnen in te nemen voor mijn bloeddruk.  :)

Omdat ik wel mijn blog wil volhouden neem ik voor om de dag na het avondeten een artikel te schijven... Ik hoop dat dat gaat lukken :)

Dit was het wel zo'n beetje...

De foto's van vandaag:

  Laterzz xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten