Pages

vrijdag 1 november 2013

A year with me in pictures #6

Hee,

Het heeft eventjes geduurt, maar hier ben ik weer :)

Ik heb heel wat in te halen, maar ik ga zeker door met mn blog. Ik ga ook zeker proberen vaker te schrijven...

Deze week was redelijk druk, met school heb ik het enorm druk op dit moment. Voor aankomende week staan 3 so's en 4 pw's gepland. En die week daarop hetzelfde liedje... Dat word de komende weken dus flink aan de bak. :c

Verder is mn psychologe met zwangerschapsverlof dus loop ik tot maart bij een andere psychologe in Utrecht. En ik heb er alle vertrouwen in dat ik met haar ver ga komen. Aanstaande vrijdag moet ik weer naar haar toe en samen met haar ga ik me weer focussen op het katheteriseren. Want dat gaat nog steeds echt slecht. Het ligt er op zich niet aan dat ik niet snap waarom het moet, maar meestal heb ik er nogal de pest in... En dat moet dus echt gaan veranderen, ik vind het vooral moeilijk in vakanties en weekenden. Want dan heb ik geen vast ritme in mn dag. Ja, okee. Alleen dat ik pas om 12 uur mn bed uitkom, maar dat is niet wat ik bedoel... Maar dat moet dus serieus veranderen.

Ook vind ik het heel leuk dat we weer gaan beginnen met de repetities voor de musical op school. De eerste toneelrepetitie is aanstaande vrijdag en de eerste dansrepetitie is die week daarop op donderdag en niet deze week. Vanwege docentenvergaderingen... Ik heb ongelooflijk veel zin om weer te beginnen, helemaal na het succes van de musical van vorig jaar. Waar ik veel nieuwe vrienden aan over heb gehouden :)

Dit is even zo'n beetje alles wat ik kan bedenken om te vertellen :)

Er zal zo snel mogelijk weer een nieuwe volgen, so keep following me.

The picture of today:
 I hope you guys like this update,

See you soon,  xx Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten