Pages

zaterdag 1 juni 2013

Emdr- sessie 1

Donderdag had ik de eerste emdr sessie, deze was best heftig.

Hierbij hebben we bepaald wat de hoofdgedachte over mezelf is en welke gedachte we hier tegenover gaan zetten. Hier is de volgende gedachte uitgekomen: "Ik ben het niet waard...'' En daar willen we de volgende gedachte tegenover gaan zetten: "Ik ben wie ik ben en ik ben dus waardevol". Dat is dus een beetje het plaatje.

In de volgende sessie (volgende week vrijdag) gaan we de twee gedachtes op papier zetten en eronder schrijven welke gebeurtenissen en situaties aan deze gedachtes hebben bijgedragen. Dat zal ook wel heftig worden denk ik, omdat ik me dan al deze situaties net iets beter ga herinneren zeg maar. Maar het komt allemaal goed!

Ondanks dat deze sessie heftig was, vind ik het wel fijn dat ik hieraan ben begonnen. Ik ben er trots op dat ik hulp heb ingeroepen, ook al vind ik dat super moeilijk. Maar ik kan nu eenmaal niet alles zelf doen, ik heb ook andere mensen nodig. Dat zie ik gelukkig al steeds meer in. Ik heb veel steun aan vrienden en mijn ouders. Dankjewel daarvoor!

1 opmerking:

  1. En we zijn supertrots op je lieve schat, je bent ene kanjer en ook dit gaan we samen weer redde, want samen kunnen we alles xx

    BeantwoordenVerwijderen